mandag 24. mai 2010

Keep Calm...

Da jeg begynte å lese interiørblogger for noen år siden, var det en ting som gikk igjen ofte. Uansett om det var engelske, danske, svenske eller norske bloggere, var det ofte man så den samme plakaten på veggen. Jeg ble ganske fascinert av den, kanskje på grunn av at militæret har vært en del av livet vårt i mange år og vi allerede har en del gjenstander knyttet til militæret på veggen. Det var plakaten "Keep Calm and Carry on" som skal ha vært brukt som motivasjon under 2. verdenskrig.



Dette er det selvfølgelig andre som har tatt tak i, og videreutviklet, så man kan nå få "Keep Calm" plakater i uendelig antall farger og varianter!


Originalen passer fremdeles hos oss, like godt i en barnefamilie som i forsvaret var min tanke første gang jeg så den. I tillegg vil jeg si at "Keep Calm and Dream on" passer godt på meg.



"Keep Calm and Ride on" passer vel på resten av familien - Handymannens burde selvfølgelig hatt en motorsykke i stedet for hest, men ordtaket er jo det samme ;) Hvilken passer best for deg?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails