søndag 16. januar 2011

Ryddetid...




Inspirert av en rekke andre bloggere som er i gang med rydding i skuffer og skap, som Husets Hjerte og Fru Fly, bestemte jeg i dag at jeg skulle gjennomføre planen jeg hadde om å rydde i et av skapene på kjøkkenet. For noen år siden satte vi opp kjøkkenskap og skuffer på hele veggen hvor vi har kjøleskapet og fryseskapet. Selvom vi fikk 25% på alle skapene fra Huseby, synes Handymannen likevel det var en veldig høy pris for akkurat de små skapene som brukes over kjøl og frys.





Han laget derfor skapstammene selv, og monterte på dører fra Huseby. Disse skapene har rommet det meste av hobbysakene våre, unntatt stoff og garn, og dette skal nå plasseres på hobbyrommet mitt. Istedet skal jeg blant annet ha juleserviset her - som vi til nå har båret opp og ned på loftet hver jul, med den risiko det innebærer opp loftsstigen. Jeg måtte også finne skapplass til det nye etasjefatet mitt, og det passet helt fint inn her! 



Det er for oss ganske uforståelig, men da jeg hadde tømt hyllene, hadde jeg fylt opp hele spisebordet! Det er 220 cm langt... En del av det var modent for søppelkassa, resten er sortert i esker for å flyttes videre. Jeg har nå blant annet en hel eske med julehobbysett klar til neste jul - som vi rett og slett hadde glemt vi hadde :S Det føles riktig godt å ha ryddet, men nå må jeg jo rydde på hobbyrommet også for å få plass til alt dette da...;)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails