lørdag 26. desember 2009

Hva man ønsker seg....

er ikke alltid like lett å svare på :o) Innimellom ser man ting man har veldig lyst på, og kanskje god bruk for også, men når man blir spurt er det umulig å komme på. Jeg kom derfor til at det lureste er å lage en liste som man ikke roter bort, så derfor har jeg lagt min her.

Når jeg skal servere kaker tar fatene alltid mye plass på bordet. Det nye sofabordet vil bli en del mindre, så da hadde det vært veldig fint å kunne utnytte høyden også. Jeg ønsker meg derfor et etasjefat i 3 etasjer. Kanskje litt enklere i dekoren enn dette - hvis det finnes?




Vi drikker mye te for tiden, og savner en termokanne å ha vannet på hvis noen skal ha mer enn en kopp! Vi bruker stort sett te i pose, men det er mye spennende te i løsvekt også så en te-brygger hadde vært kjekt å ha. Denne er fra Eva Solo:



Etter 15 år med det serviset vi fikk til bryllupet, valgte jeg å bytte til Rosendahls Grand Cru. Vi har nå middagstallerker, glassbollesett og 8 desserttallerker. Til dette hadde det passet fint med Grand Cru glass. Vannglassene er bare 22 cl, så jeg tror jeg foretrekker longdrink glassene som er litt større:


 


Et ordentlig vaffeljern har jeg ønsket meg i alle år. Dette skal være veldig bra, har fått det anbefalt av de som har det selv og er veldig fornøyde - Wilfa WA S623B:








Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails