søndag 7. november 2010

Fra sommer- til vinterplassering i stuen...



I dag har sofaen byttet fra sommerplassering til vinterplassering. Om sommeren står den slik, med "ryggen" mot peisen, og vi ser rett ut på blomstene i hagen. Om vinteren står den på motsatt side av bordet, og bytter plass med stolen (vist i forrige innlegg) slik at stolen kan snus mot peisen når jeg skal tine mine kalde tær ;) Sofaen skulle ha fått grå skotskrutede ryggputer, og bordet en tilsvarende løper. Problemet er bare at enkelte av leverandørene har hatt problemer i høst, så det er ikke alt som ble bestilt på messa i august som er kommet ennå... (grrr...). Krysser fingrene for at det snart kommer, så det kan komme ut i butikken i god til før jul - og i min sofa så snart som mulig, så jeg kan få vist sofa i vinterdrakt også ;)


1 kommentar:

I`Døsset sa...

Takk for hyggelig kommentar hos meg. Mitt kamera er ett Canon EOS450D med standardobjektivet som fulgte med kamera. Men, jeg har høyt på ønskelisten til jul ett nytt teleobjektiv :-)

Related Posts with Thumbnails