fredag 5. november 2010

Min morfars stol



Denne stolen har en helt spesiell plass i mitt hjerte. Det var min morfars stol - en mann jeg har gått i fotsporene til både yrkes og idrettsmessig. Jeg har arbeidet i samme bank som han, og turnet i samme turnhall som han. Det å se bildene av morfar på veggene har gitt meg en god følelse av trygghet. Selvom jeg bare var 6 år da han døde, har han på en måtte vært med videre. Det er 80 års aldersforskjell mellom oss, så livene våre har naturlig nok vært veldig forskjellige. Følelsen av å dele noe er likevel sterk. Det er min mormor som har vevet trekket til putene i denne stolen, det er jo med på å gjøre den ekstra fin i mine øyne ;)


1 kommentar:

Fjasevas Huset sa...

Fin stol altså! Utrolig artig å arve ting. Spesielt når den du arver det fra er så nær som en morfar ofte er:)

Skjønner godt at denne stole har tatt hjertet ditt!

Klem til deg.
God fredagskveld.

Related Posts with Thumbnails