søndag 27. februar 2011

AEG og AEG - ikke to ting av samme alen nei!


Denne helgen flyr pengene gitt, først til AEG og så på AEG...
Først røyk vaskemaskinen - heldigvis var mesteparten av det "unødvendige" jeg skulle kjøpe til vaskerommet allerede på plass. Festet til den ene fjøra som holder trommelen i vaskemaskinen var slitt helt istykker, så hele trommelen løsnet med et brak midt i sentrifugeringen!



Siden vi hadde AEG vaskemaskin og trommel fra før, måtte den selvfølgelig erstattes med en ny AEG vaskemaskin. De må jo passe sammen... (de må jo det!). Heldigvis ga min kjære seg raskt i forsøket på å overtale meg til å kjøpe en billigere maskin, det er tross alt jeg som skal bruke den! Handymannen vet at man må ha ordentlig verktøy for å gjøre en god jobb - ikke sant kjære ;)



I dag er det en annen AEG som står for tur - Arctic Equestrian Games 2011 - i Stokke. Vi gleder oss til en fantastisk oppvisning med Audrey Hasta Luego, flere sprangklasser og ponnigalopp. Og så er det vel to som gleder seg til å saumfare salgsbodene etter Kingsland tøy og mer eller mindre nyttig hesteustyr tenker jeg ;)





2 kommentarer:

Supersnuppa sa...

Vi kjøpte også AEG-maskin. Tror vi skal bli fornøyde med det!

Forresten, hvordan får jeg til "You might also like:" og tre tidligere innlegg under innleggene mine?
Hvis du forstår?

Line fra huset på landet sa...

Hahaha..hadde aldri tenkt på det koblingen.. fra AEG til AEG :o)
Det er fryktelig kjedelig når slike ting skjer altså..når vaskemaskinen ryker og lignende. Men når man bare kan kjøpe en ny, lik en..ja, da er det jo greit:)
Bra mannen skjønner dette med riktig verktøy da! ;)
God helg Linnette:)
Klemmer fra Line

Related Posts with Thumbnails