lørdag 26. juni 2010

Dekorering av uteplassen



Siden vi reiser en del på hytta om sommeren, har jeg lite sommerblomster i potter. De krever mye stell om sommeren, og slukner raskt hvis de blir overlatt til seg selv en ukes tid. Sukkulenter har jeg derimot god erfaring med i potter, de kan fint klare seg med den naturlige vanningen. Jeg falt for disse potteskjulerne fra SIA Home Fashion De gir et litt rått og grafisk utseende, og hadde absolutt passet fint på benken ved utepeisen...



SIA har også steiner med urtenavn på, til å legge i potter med urteplanter. Jeg har noen urter i bedet ved terrassen, og tror de hadde vært riktig så fine der også...

Murer og benker er ferdig flislagt og terrassegulvet er ferdig beiset nå, så vi må rett og slett få tatt oss sammen og få malt peisen så uteplassen blir helt ferdig. Jeg klør etter å starte på dekoreringsbiten!  


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails