onsdag 15. september 2010

Handleliste på IKEA


Nå er det bare 1 mnd og 1 uke til IKEA åpner her nede. Jeg har selvfølgelig noen ønsker i den forbindelse, så jeg kommer til å lage en egen ønske-/handleliste for hva jeg trenger derfra. Noe kommer nok til å bli kjøpt ganske umiddelbart, men jeg har også planer om å ha noe igjen til ønskelista til jul.
På kjøkkenet har vi to hyller, som blant annet brukes til kokebøker og fat med frukt/grønnsaker. De som står der nå er ikke tette, og det er upraktisk i en del tilfeller. I stedet kunne jeg tenke meg denne hyllen fra IKEA - Ekby Järpen/Ekby Bjärnum. Vi har brukt den samme hyllen i hallen.

Nå er det to av denne typen hylle som henger der - IKEAs Grundtal vegghylle. Jeg har kommet til at disse passer veldig fint på vaskerommet istedet. Der trenger jeg noe å henge opp "sokketørkestativer" i (sånne med mange klesklyper til å henge sokker til tørk i, med oppheng omtrent som en kleshenger...), og disse er jo ypperlige til det! Jeg merker jeg har blitt mer kritisk til "bruk- og kast mentaliteten som har hersket i mange år nå, så gjenbruksmuligheter liker jeg :)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails