tirsdag 14. september 2010

Projects in progress



Nå har den tidligere bordplaten fått to strøk med heftgrunn. Jeg har valgt å bruke det på begge strøkene, siden denne er matt og dermed lett å bruke antikkbehandling på. Jeg har funnet det meste av det jeg trenger hos Clas Ohlson, men jeg leter fremdeles etter sjablonger til "mønsteret". Hvis ikke jeg finner sjablonger, så får jeg ta malingen på frihånd, det går nok også greit. Jeg er ganske spent på hvordan denne blir til slutt, men har kommet til at det er verdt et forsøk. Kostnaden min vil bli på et par hundrelapper, og til sammenligning lå de jeg så av slike av tilsvarende størrelse på messa på rundt kr 2000,- (det er et par som har gjettet hva jeg skal lage nå, gjør du?)



Siden jeg først var igang med malekosten, begynte jeg på prosjekt minikommode også. Her er det jo ingen tvil om hva det skal bli, men jeg kan si såpass som at hvit maling og svart tapet er involvert denne gangen også ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails