torsdag 16. september 2010


I helgen blir det Oslo-tur med turnvenner, og til lørdagens middag måtte jeg jo ha noe nytt å ha på meg. Jeg fant en herlig tunika på Guidance - lik den på bildet over, bare i hvitt. Det er samme heklekant langs halsringingen som nederst på ermene. Med smykker istedet for skjerf, ble det akkurat passe pyntet for anledningen. 


Jeg fant også en lang hvit topp (egentlig en kort underkjole) som jeg ville ha under, slik at ikke den svarte tightsen synes igjennom det hvite. Den har en fin blondekant nederst som henger akkurat nedenfor tunikaen, så jeg tenkte jeg var kjempelur som kom på idéen med å kombinere disse. Helt til jeg skulle finne bilder til dette innlegget, og så at modellen fra Guidance hadde akkurat samme kombinasjonen!

Ja, ja - dette er ikke ment å være et innlegg i den pågående debatten om kopiering i bloggeverdenen - men det kan altså hende at man er flere med samme tanke... ;)


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails