mandag 27. september 2010

Julefølelse - i september!?!


Jeg har ÉN gylden regel, og det er at juleforberedelsene her i huset ikke skal starte før 1. november. Jeg vet mange synes det også er alt for tidlig, men for en som får julestemning bare det blir mørkt om kvelden og jeg kan tenne stearinlysene - så er det nesten vanskelig å holde igjen (vi pynter ikke huset før advent altså, men jeg begynner på julepakker som skal sendes, gaver til pakkekalenderen og julemarsipan/julebrus...). De siste ukene har det vært opptil flere julepyntede hus i Blogglandia, siden det er tid for ta bilder til reportasjer til julemagasinene. Jeg kjenner det kribler... ;)




I år blir det nok en liten forsmak på julen, men det får så være... På høstens messe bestilte vi blant annet disse fine zinkkirkene fra Trend Design, som supplement til den julepynten som ble bestilt i januar. En av dem skal få bli med hjem til meg og pynte til jul, men hvis denne kommer til butikken i oktober - så kommer jeg nok til å konkludere med at regler er til for å brytes ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails