søndag 24. oktober 2010

Legging av tulipaner - Purple Prince

I dag har jeg drevet med konfirmasjonsforberedelser! Noen ting tar lenger tid enn andre, og jeg begynte allerede i vår å forberede utendørsblomstringen til neste års konfirmasjon. Den er helt i slutten av april, så det er ikke mulig å bruke sommerblomster. Derfor må jeg ty til løk for å få noe som gjør litt ut av seg på utsiden.


Langs innkjørselen har vi tre felt med lavendel. Det er ikke mye annet enn grå tørre pinner i april, så derfor har jeg valgt å legge to felt med tulipanen 'Purple Prince' i mellomrommene mellom disse. Jeg håper selvølgelig de er på sitt aller fineste akkurat den dagen vi fyller huset med gjester, men det er det værforholdene til våren som vil avgjøre. Nå har jeg gjort det jeg kan, så vil tiden vise hvordan resultatet blir :) 

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails