lørdag 8. mai 2010

Bollesett fra Rice

Jeg synes det er veldig praktisk å bruke uknuselige boller. Særlig når jentene skal ha med seg noe godt opp i TV-stua for å se film, eller vi tar med oss litt snacks ut i haven. Jeg har ofte brukt noen plastboller jeg har fra Tupperware, men jeg synes de er ganske triste. For et par dager siden klaget Handymannen over at glassbollen jeg har salat i til middag var så vanskelig å plassere i oppvaskmaskinen. Tung var den også, så den måtte stå stødig. "Hadde vært mye greiere med noe i plast" mente han (jeg har det ikke på tape, men han SA det - helt sant!).


 Jeg har lenge hatt lyst på et slikt  bollesett fra Rice så nå fikk jeg jo det perfekte påskudd for å anskaffe dem. Jeg fant ikke mitt sett igjen i produktoversikten, så jeg lurer veldig på om det kan være noen som har byttet rundt og laget seg et sett med to gule og to grønne boller. Settet jeg kjøpte består nemlig av de to turkise bollene (øverste og nederste) fra det venstre settet - og den turkise og den rosa fra det høyre settet. Det er de fargene jeg liker aller best, så den var nok bestemt at jeg skulle innom den butikken akkurat da og kjøpe det settet som var blitt til fordi noen hadde laget seg en annen blanding! Selv plastbollene styres visst av skjebnen hvis man bare er sterk nok i troen ;)



Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails