mandag 10. mai 2010

Bryllup to dager til ende...

Til sommeren er vi invitert i to bryllup. Jeg kjøpte en kjole i fjor, som jeg bare fikk brukt to ganger. Jeg tentkte at nå fikk jeg brukt den et par ganger i år også. Det viste seg at begge bryllupene skulle være samme dag, og vi så for oss at vi måtte prøve å få med oss begge vielsene og middag i det ene og kaffe i det andre.... Antrekket var fremdeles klart. Nå er det ene bryllupet flyttet en dag, så vi er så heldige at vi får med oss hele dagen hos begge brudeparene. Det gledet oss veldig! Det betyr også at vi må ha to antrekk :)


Jeg likte denne kjolen fra Kappahl veldig godt. Litt usikker på om det er for mye hvitt i den, det er vel fremdeles sånn at man ikke skal gå i hvit kjole i andres bryllup?

Jeg falt også for denne nydelige boleroen fra Kappahl, den krever i såfall en kjole med farge.




Kanskje sammen med denne? Også fra Kappahl. Jeg tror jeg må ta meg en runde i butikkene når bare 17. mai er overstått!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails