torsdag 6. mai 2010

Flisene er innkjøpt!


Da var flisene kjøpt inn, og vi lot prisene avgjøre. Sikkert like greit siden jeg har lett for å bruke laaaaang tid på avgjørelser når det er ting jeg kommer til å se i mange år. Megaflis hadde satt ned et parti fliser fra 169,- til 65,-, og de var av den typen vi har kikket etter, så var da var det bare å slå til. Noe av det mest irriterende jeg vet er nemlig å måtte betale dobbelt pris for noe fordi jeg har somlet med å bestemme meg ;)


Siden de var så billige, foreslo Handymannen at vi skulle fliselegge den nederste delen av veggen også, så da blir det bare peisen og det som er under benken som ikke skal ha fliser. Det er mulig vi pusser og maler dette istedet for å bare ha det slemmet. Uff, den er et trist syn nå, så jeg gleder meg veldig til den blir ferdig. Nå ligger 12 m2 fliser og lim i garasjen, så da er det bare å krysse fingrene for at finværet holder seg en stund til, og at arbeidslysten kommer veltende over Handymannen!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails