torsdag 25. mars 2010

House Doctor har fått blogg!

Vi har mange hvite vegger i huset vårt, men jeg kan ikke ha alt bare hvitt. Jeg trenger farger, og helst variasjon i fargene gjennom året.



Jeg synes det er utrolig mye fint å finne hos danske House Doctor. Jeg fant nettopp ut at vi har hele tre forhandlere i nærheten, så jeg nå nok ta en tur til de to jeg ikke visste om også :)


Jeg er glad i kombinasjoner - nytt/gammelt - renlinjet/frodig - myk/hard - og kombinerer gjerne favorittvasen min i sement med den polerte sjenken etter farmor. Jeg synes teksturen er noe av det viktigste i en gjenstand, og kombinasjon av ulike teksturer gir mer liv i interiøret.


Det må ikke bli for gjennomført - det blir litt katalogaktig og lite inspirerende synes jeg. Men katalogaktig som hos House Doctor, det er noe annet :)


Katalogen finner du her



Vi er snart ferdig med å male, montere og fylle opp bokhyllene som flyttes inn i TV-stuen. Når bare alle møblene er på plass er det endelig på tide å finne litt tilbehør. Jeg vet ihvertfall et par steder jeg skal lete ;)

 

For et par dager siden startet  House Doctor også en blogg, hvor de blant annet viser fram nyheter. Bloggen finner du her

 Alle bildene er fra House Doctor...

Enjoy! 


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails