lørdag 6. mars 2010

Odd Molly

Det er mye fint i Odd Molly collection Spring 10! Jeg er nok for "gammel" til en del av det synes jeg, men det er noen av disse modellene jeg gjerne skulle hatt.... 


"Kettle coat" fikk meg til å drømme om å ta opp igjen heklekunsten! En slik kunne jeg gjerne hatt en litt kjølig sommerkveld. Hadde passet fint på vinteren også denne....



Jeg er fremdeles i vintermodus - omgitt av snø som vi er - men kjolen "Duvet rose dress" ga meg en gryende vårfølelse. Tenk å kunne gått i denne en fin sommerdag...


Eller "Alchemistry dress"... Noe lignende burde være mulig å sy av en t-skjorte og et kappeskjørt. Denne så både søt og komfortabel ut, så mulig noe lignende blir vårens prosjekt ;)



En ny sommerkåpe har stått på ønskelisten de siste årene, og "Lotta Lotta long coat" er rett og slett kjempeskjønn!


Volangene nederst gir den et kjolepreg, så man kan være pyntet og varmt kledd samtidig! Ypperlig til en kjølig 17. mai - hvis man ikke har bunad da ;)



Detaljene på ryggen er like forseggjorte som på en kjole, denne skulle jeg veeeldig gjerne hatt.... Prisen og det begrensede antallet gjør at det sansynligvis blir med drømmen. Men det er da fint å ha noe å drømme om! Alle vårens modeller finner du her Odd Molly Spring 10

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails