torsdag 18. mars 2010

Strikket puff


Jeg falt for Urchin Pouf fra Christien Meindertsma første gang jeg så bilde av den. Prisen har jeg ikke sjekket, jeg tar det for gitt at den er altfor dyr til å være aktuell nå som vi er midt i oppussing av 2. etasje. Min første tanke var at det må da gå an å lage noe lignende....


Den tanken har jentene i Pickles hatt også, og her er deres "Puff daddy". Den er strikket av veldig tykt garn, og fylt med dyner eller puter.


De har også laget "Puff Mama" - av et annet garn de har fått spesialtbestilt til denne bruken.
Veldig fine disse også, og garn for kr 900,- vil jeg tro er ganske mye rimeligere enn originalen.
Jentene i Pickles har egen blogg og nettbutikk. Her er det også mange andre oppskrifter.



Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails