tirsdag 27. april 2010

Endelig skjer det noe ;)



Etter å ha ligget "urørt" i flere år mens hyttebyggingen har pågått, er det endelig tid til å gjøre noe med uteplassene hjemme. Denne ligger med utgang fra spisestuen, og er den vi oftest bruker som spiseplass. Handymannen er nå igang med å slemme muren. Den lave delen langs bedet, alt under benkehøyde, peisen og pipa skal være murgrå.




Benken og resten av murveggene som er over den lille kanten i benkehøyde, skal kles med fliser for å være lette å holde rene. Grillen har plass til venstre, og gassbeholderen under benken.


Det eneste jeg må gjøre nå, er å bestemme meg for fliser... Det er mye fint, og jeg er litt usikker på om det blir finest med lyse....



grå....



eller kanskje helt mørke, slik vi har brukt inne i hall/entré og bad i 1. etasje.... Eneste jeg vet er at jeg bør skynde meg å finne noe så ikke arbeidet stopper opp på grunn av meg.... ;)


Jeg vil gjerne kunne sitte ute og spise igjen om ikke lenge :)


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails