torsdag 29. april 2010

Utendørs tepper

Jeg synes trenden med utetepper er ganske morsom. Det gir bedre sammenheng i en møbelgruppe, på samme måte som vi gjør det inne. De teppene som selges til en "fornuftig" pris i møbelbutikker og fargehandlere er ofte kjedelige synes jeg. Svenske Pappelina har kjempefine plastmatter. Som Viggo Star str 230 x 180,

og Seb med målene 200 x 140. Det jeg ikke liker så godt med disse er prisene. Ca 4000 SEK for Viggo og ca 2500 SEK for Seb. Materialet er laget i Sverige, og mattene er vevet i Sverige, så jeg ser jo hvorfor prisene blir høye. Kvaliteten er nok høyere enn de man får til 599,-, men jeg trenger ikke ha det liggende ute annet en om sommeren så de billige vil nok holde en god stund. Kunne de bare laget dem litt mer spennende ;)


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails