torsdag 8. april 2010

It's all in the details


Noen ganger kan en liten endring gjøre en stor forskjell på hvordan gjenstander fremstår.


Noen ganger er også effekten større enn jeg så for meg mens jeg sto i butikken, men det er jo bare gøy ;)


Det meste i rommet er gjenbruk, så med 40% på alt hos KID kan man tillate seg litt nytt stash.... Fatet og lysestakene er fra KID, telysglassene og stearinlysene (!) er flyttet opp fra stuen.

 

Denne lykten hadde vi fått som presang til hytta, men den passet jo så fint sammen med lysestakene så den fikk flytte hjem en tur. Jentene har godtatt alt jeg har satt inn til nå, så både de og jeg er heldigvis fornøyde. 


Betingelsen fra Handymannen for at han skulle male det meste hvitt, var at det skulle henges opp noe på de hvite veggene. I går fikk jeg valgt ut et ark fra den ene tapetboken jeg fikk, og skulle sette det inn i en ramme jeg hadde. Jeg syntes det var litt synd at den fine teksturen på tapeten ble gjemt bak glasset, så da glasset knakk under montering ble jeg ikke så veldig lei meg.... Med bilde på plass på den tomme hvite veggen i TV-kroken, så var mannen i huset også fornøyd!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails