fredag 23. april 2010

Hageprogrammer på Nett-TV DR

Om våren våkner trangen til å grave i jorden og legge planer for hagen. Med en gang det blir litt varme og solskinn er det rett ut. Like plutselig som det ble varmt, kommer det en kuldeperiode eller regnværsperiode som gjør at arbeidet stopper opp. Da synes jeg det er veldig gøy å bli inspirert av hageprogrammer på TV.

Claus Dahlby har i sin blogg lagt ut linken til sine haveprogramme på DR, og da jeg var inne og så disse kom jeg over enda en dansk serie. Her er det en serie på syv programmer, hvor de reiser rundt til folk og lager den hagen de har ønsket seg. Morsomme programmer, med hager utformet av landskapsarkitekt. Mange spennende idéer, og godt dansk lynne finner du i: Ønskehaven. Jeg har sett tre episoder denne uka, og heldigvis har jeg fire igjen. Gleder meg til å se resten :)



Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails