tirsdag 6. april 2010

Vårfornemmelser



Nå som påsken er over og snøen nesten borte, kjenner jeg det begynner å krible litt i "plantefoten" :) Jeg angrer selvfølgelig veldig på at jeg ikke tok meg tid til å sette løk i fjor høst. Når jeg ser krokusene begynner å blomstre i de mer etablerte hagene bestemmer jeg meg alltid for at i år skal det løk i jorden! 



Av en eller annen grunn er høsten alltid over før jeg får lagt noen løk i jorden. Ett år hadde vi garasjen full av løk hele vinteren - så etter det lovet jeg meg selv at jeg ikke skulle kjøpe løk før jeg hadde bedene klare.




Heldigvis selges det løk i blomst som jeg kan ha i potter på terrassen. Jeg har plantet dem ut når de er visnet ned, så noe spirer heldigvis i bedet ved siden av trappen nå. Jeg ønsker meg litt mer variasjon enn bare gule têtê a têtê - så til høsten..... ;)

Alle bildene er fra Ib Laursen

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails